Filtruj według
Informacje
BASHAN 150 BS150S-2
BASHAN BS150S-2 150 quad atv
W roku 1967 inżynier z koncernu Honda zmienił tylne koło motocykla na oś wyposażoną w dwie felgi z ogromnymi oponami. Pomysł podchwycili inni producenci jednośladów, znajdując uznanie Amerykanów, zapewne z powodu ogromnych przestrzeni, do których dostęp był możliwy jedynie konno. Można wieszać psy do woli na quady z Państwa Środka, lecz gdyby nie Chińczycy i ich tanie Bashany, do dzisiaj wielu z nas mogłoby pooglądać sobie czterokołowce jedynie na amerykańskich filmach.
Wspomniany pojazd z pewnością jest doskonałym wyborem dla osób początkujących, chcących poczuć dreszcz emocji na rodzimych bezdrożach. 149 centymetrów i moc w granicach ośmiu koni w zupełności powinny wystarczyć na początek. Inwestycja w markowy sprzęt niesie ze sobą poważne ryzyko, że przygoda na wertepach nie znajdzie uznania i właściciel pozostanie z problemem nieużywanego quada. Pamiętajmy, że wszelkie pojazdy w momencie opuszczenia sklepu bądź salonu niejako z automatu tracą około 30% swojej wartości. Znalezienie potem amatora na „prawie nieużywany” sprzęt w cenie nowego może być nie lada wyzwaniem.
Bashan 150 części, opinie
Naprawdę, szacun dla twardzieli, których poziom szczęścia jest wprost proporcjonalny do masy błota na kombinezonie. O ile jednak szarą maź da się usunąć w pralce i pod prysznicem, o tyle Bashan 150 będzie wymagać pewnych zabiegów po powrocie z trasy. Oprócz usunięcia zanieczyszczeń należy zwrócić uwagę na zabezpieczenia gaźnika, elektronikę, linki. Na szczęście wszystko, co niezbędne do konserwacji i serwisu, można bez trudności znaleźć na stronie „cylindr.pl”, po niewygórowanych cenach.
Sto pięćdziesiątka jest bardzo odporna i cierpliwa, pod warunkiem, że poświęcimy jej trochę uwagi, bo jak mówi stare bikerskie przysłowie „jak się dba, tak się ma”.