Stator iskrownik quad 150 automat Bashan BS150S-2 Loncin LX150-M
Stator iskrownik quad 150 automat Bashan BS150S-2 Loncin LX150-M
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
Stator iskrownik quad 150 automat Bashan BS150S-2 Loncin LX150-M
Stator iskrownik quad 150 automat Bashan BS150S-2 Loncin LX150-M

Stator iskrownik quad 150 automat Bashan BS150S-2 Loncin LX150-M

Dostępny
Opis

Stator  / stojan / iskrownik do quada 150 tzw " automata"

Oferowany iskrownik posiada 8 cewek oraz kostkę wyjściem na 3 piny , oraz dwa luźne kabelki

Kolory kabli 

- w kostce 3 kabelki  (biały, zielony, żółty)

-  2 luźne kable - niebieski i czerwony

Pasuje m.in do:

  • Bashan BS150S-2 
  • Benyco Sport 150 
  • Benyco Lander 150
  • Loncin LX150-3 
  • Loncin LX150-J 1
  • Loncin LX150-M 
  • Shineray XY150ST-E 

Oraz wielu innych podobnych atv

Dane techniczne
Stan:
Nowy
KATALOG
UKŁAD ELEKTRYCZNY
W magazynie
10
97,00 zł
Brutto
Stator iskrownik quad 150 automat Bashan BS150S-2 Loncin LX150-M

*Pola wymagane

near_me Koszt wysyłki: od 17 zł
local_shipping Wysyłamy: InPost, GLS, Pocztex
Więcej informacji

Iskrownik quad 150

Iskrownik w wypadku sto pięćdziesiątek składa się z ośmiu cewek oraz trzy pinowej kostki. W tym wypadku zadanie kondensatora przejął moduł zapłonowy. Jest to o tyle istotne, że w niektórych typach iskrowników możecie zetknąć się z inną budową.

Iskrownik quad 150, jak i kiedy sprawdzić?

I tutaj wracam do stale powtarzanej przeze mnie tezy (wiem, że to już nudne), że aby znaleźć usterkę w układzie zapłonowym, trzeba systematycznie, krok po kroku sprawdzić wszystkie elementy. Przy odrobinie szczęścia może się okazać, że po drodze trafimy na odpięty przewód, przebicie, zanieczyszczenia itp.

Zaczynamy:

- Świeca, przegrzana ma jasną końcówkę izolatora pokrytą zastygłymi kawałkami metalu. Elektroda jest nadpalona. W tym wypadku świeca do wymiany.

Przewód wysokiego napięcia pomiędzy cewką wysokiego napięcia i fajką. Mogło się zdarzyć, że fajka ma przebicie.

- Czujnik stopki bocznej (jeżeli jest w danym układzie) połączony z modułem zapłonowym. Sprawdzamy jego czystość oraz stan przewodu łączącego z modułem.

Jeśli wszystko jest ok, odłączamy przewód łączący czujnik i moduł, po czym uruchamiamy silnik. Pracujące serce będzie wskazówką, że czujnik jest do wymiany.

Wyłączenie silnika będzie możliwe po ponownym podłączeniu kabelka.

- Zakładając, że wszystko działa, bierzemy się za iskrownik. Używamy do tego celu miernika elektrycznego, ustawionego na mierzenie oporności. Jeden

przewód idzie do masy, drugi najpierw do impulsatora. W przypadku ukazania się na wskaźniku jakiejkolwiek wartości przenosimy przewód na cewkę.

Brak wartości na mierniku oznacza uszkodzenie któregoś ze zwoju cewki wzbudzenia, co jest równoznaczne z koniecznością wymiany iskrownika. Można go nabyć w sklepie „cylindry.pl”, dzięki czemu już po kilku dniach quad będzie jak nowy.

Dzięki systematyczności mamy gwarancję, że niczego nie przeoczymy. Zresztą to tylko tak strasznie wygląda na początku, potem leci już z górki. Wiadomo, najtrudniejszy jest ten pierwszy raz…

Loading...