Filtruj według

KATALOG CZĘŚCI

Mini cross / pocket bike 50

CYLINDER KPL poj. 50 cm

Dostępny
139,36 zł

Cylinder 50 cross chopper 4T WM Motor

Dostępny
99,59 zł

Gaźnik o średnicy przepustnicy -17mm

Dostępny
78,35 zł

KLOCKI HAMULCOWE

Dostępny
15,00 zł
MOTO ROY
Gaźnik do Junak 901

Gaźnik chiński chopper street średnica wlotu 20mm

Dostępny
62,60 zł

zacisk przewodu paliwa

Dostępny
1,00 zł

Gaźnik pz16 średnica przepustnicy 16mm Moretti

Dostępny
63,55 zł

KLOCKI HAMULCOWE

Dostępny
18,00 zł

Kopnik , kopniak do motoroweru 50 prosty

Dostępny
35,61 zł

Kopnik , kopniak do motoroweru 50 wygięty

Dostępny
33,08 zł

Części mini cross 50/ pocket bike

Mini cross to wstęp do wielkiego świata crossu. Świetna kuźnia charakterów i okazja, by przekonać się, że jest to sport właściwie dobrany. To, co na pierwszy rzut oka wydaje się romantyczną przygodą, z bliska być może okaże się za mokre, brudne i ciężkie. I odwrotnie, godziny spędzone na bezdrożach i w garażu podczas serwisowania maszyny, mogą stać się początkiem wielkiej miłości, często na całe życie.

Z tych powodów warto oswajać młodych bikerów nie tylko z trudami samej jazdy, powinni oni także nabyć umiejętność rozpoznawania i zakupu części mini cross, by samemu dokonywać niezbędnych napraw.

Części pocket bike (mini cross), oryginalne czy zamienniki?

Nader częstą sytuacją jest to, że producenci wypuszczają na rynek tzw. krótkie serie. Konkretny model jest produkowany przez dwa lub trzy lata, po czym zostaje zastąpiony inny motocyklem. Podobny los spotyka części mini cross, jednak na szczęście dla użytkowników rynek pozostaje nasycony zamiennikami, które praktycznie nie różnią się od oryginałów. Zatem w zdecydowanej większości nie ma żadnych przeciwwskazań przed montażem części tego typu, a w niektórych przypadkach jest to nawet wskazane.

Części pocket bike (mini cross), parametry

Dokonując zakupów, należy przede wszystkim trzymać się jednego systemu miar oraz sprawdzać specyfikację produktu. Dobrze też będzie odwiedzać liczne fora motocyklowe, będące prawdziwą kopalnią wiedzy.

Wypada dodać, że zamiennik nie musi być gorszy od oryginału, ponieważ wielu producentów korzysta z takich rozwiązań, ograniczając tym samy koszty własne. Innymi słowy, poszczególne podzespoły i tak są zamawiane u podwykonawców, podczas kiedy producent ogranicza się jedynie do montażu.

Gotowi na pierwszą jazdę? Reperatruk wyposażony? No, to do zobaczenia na szlaku. Pamiętajmy, że szybko nie zawsze oznacza szybciej, zwłaszcza w crossie.

Loading...