Wykorzystujemy pliki cookies oraz inne podobne technologie, aby nasz serwis lepiej spełniał Twoje oczekiwania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie polityki prywatności.

Wybierz swój pojazd (5046 produktów)

Wybierz typ pojazdu

Wybierz markę

Wybierz model

KSR MOTO TR 50 SM - CZĘŚCI

Katalog części
Smar do łańcuchów MANNOL 7901

Smar do łańcuchów motocyklowych MANNOL 7901

ROUTER WS 50 - CZĘŚCI
W 42-600 ROY11433 masz w pudełku
24,75 zł
Wodoodporny smar do łańcuchów motocyklowych MANNOL Chain Lube w sprayu o pojemności 200ml. Przeznaczony do smarowania łańcuchów , zębatek i pozostałych ruchomych części motocykla.
Wyświetla 1-16 of 85 produktów

KSR Moto TR SM 50, sposób na bezdroża

Tak to już bywa, że co innego słychać, a co innego widać. Tutaj mamy czarno na białym, że to przedstawiciel crossów, a producent, że enduro. Na czym polega różnica? Enduro przystosowany jest do jazdy po nawierzchniach równych, innymi słowy asfalt i tym podobne mile widziane. Jest bardziej miękki, a przez to także komfortowy.

KSR Moto TR SM 50 pomyślany został jako pogromca wertepów. Świadczą o tym wysokie nadkola, układ zawieszenia tylnej osi, a nawet stosunkowo krótkie siedzisko. Kiera nie wymusza pochylonej sylwetki, nieprzydatnej w trakcie ewolucji.

No więc jak, cross?

KSR Moto TR SM 50 - części

Pamiętajmy jednak, że to ciągle pięćdziesiątka. Nie o to chodzi, że serce nie da rady. Zwykle w takich pojazdach montowane są dużo delikatniejsze układy jezdne. Dobrze, że chociaż ich ceny na stronie „cylindry.pl” nie należą do najwyższych.

Nie da się zainstalować np. porządnej ramy. Trzeba wziąć pod uwagę, że solidny metal ma swoją wagę. Do tego dochodzi jeszcze biker. Zatem, by utrzymać osiągi na przyzwoitym poziomie, waga całego pojazdu powinna być niewielka. Już i tak 113 kilogramów wydaje się lekką nadwagą.

KSR Moto TR SM 50 – części, opinie

Emisja spalin mieści się w parametrach Euro 4, co pozwala na wypady zagraniczne. Na baku da się przejechać 200 kilometrów. Pięć litrów pojemności zbiornika nie powala, lecz przypominam, mówimy o sprzęcie klasy cross. Moc to niepełne 3 KM, ale w jeździe solo w zupełności wystarcza.

Czyli, komfort jazdy jest niewielki, jednak frajda ogromna. I o to w tym wszystkim chodzi.

Katalog części

Bestsellery

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania