Filtruj według

KATALOG CZĘŚCI

KSR MOTO TR 50 SM - CZĘŚCI

zacisk przewodu paliwa

Dostępny
1,00 zł

ŻARÓWKA 12V 23W MINI

Dostępny
4,00 zł

ŻARÓWKA 12V 45/40W Z KOŁNIERZEM

Dostępny
6,64 zł

ŻARÓWKA 12V 35/35W H4 HS1 OSRAM

Dostępny
19,90 zł

ŻARÓWKA 12V 35/35W H6 TAKO

Dostępny
11,13 zł

ŻARÓWKA 12V 25/25W H6M

Dostępny
10,00 zł

ŻARÓWKA 12V 10W

Dostępny
1,50 zł

ŻARÓWKA 12V 5W

Dostępny
1,50 zł

cylinder kpl

Dostępny
131,25 zł

CYLINDER KPL GŁOWICA TŁOK LC

Na wyczerpaniu
180,00 zł

KSR Moto TR SM 50, sposób na bezdroża

Tak to już bywa, że co innego słychać, a co innego widać. Tutaj mamy czarno na białym, że to przedstawiciel crossów, a producent, że enduro. Na czym polega różnica? Enduro przystosowany jest do jazdy po nawierzchniach równych, innymi słowy asfalt i tym podobne mile widziane. Jest bardziej miękki, a przez to także komfortowy.

KSR Moto TR SM 50 pomyślany został jako pogromca wertepów. Świadczą o tym wysokie nadkola, układ zawieszenia tylnej osi, a nawet stosunkowo krótkie siedzisko. Kiera nie wymusza pochylonej sylwetki, nieprzydatnej w trakcie ewolucji.

No więc jak, cross?

KSR Moto TR SM 50 - części

Pamiętajmy jednak, że to ciągle pięćdziesiątka. Nie o to chodzi, że serce nie da rady. Zwykle w takich pojazdach montowane są dużo delikatniejsze układy jezdne. Dobrze, że chociaż ich ceny na stronie „cylindry.pl” nie należą do najwyższych.

Nie da się zainstalować np. porządnej ramy. Trzeba wziąć pod uwagę, że solidny metal ma swoją wagę. Do tego dochodzi jeszcze biker. Zatem, by utrzymać osiągi na przyzwoitym poziomie, waga całego pojazdu powinna być niewielka. Już i tak 113 kilogramów wydaje się lekką nadwagą.

KSR Moto TR SM 50 – części, opinie

Emisja spalin mieści się w parametrach Euro 4, co pozwala na wypady zagraniczne. Na baku da się przejechać 200 kilometrów. Pięć litrów pojemności zbiornika nie powala, lecz przypominam, mówimy o sprzęcie klasy cross. Moc to niepełne 3 KM, ale w jeździe solo w zupełności wystarcza.

Czyli, komfort jazdy jest niewielki, jednak frajda ogromna. I o to w tym wszystkim chodzi.

Loading...