Wykorzystujemy pliki cookies oraz inne podobne technologie, aby nasz serwis lepiej spełniał Twoje oczekiwania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie polityki prywatności.

Wybierz swój pojazd (5041 produktów)

Wybierz typ pojazdu

Wybierz markę

Wybierz model

CPI SX 50 części

Katalog części
olej silnikowy 10W-40 półsyntetyczny  CASTROL POWER RACING 1litr
Ostatnie sztuki w magazynie

olej silnikowy 10W-50 syntetyczny CASTROL POWER RACING 1litr

chiński 200 TZW CHIŃCZYK
N 42-278 OLC000001 MOTORLAND
61,00 zł
Trizone Technology™Race Derived FormulaDla motocykli o wysokich osiągachDuża szybkość reakcji motocykla na nawet najmniejsze ruch.W pełni syntetyczny olej do silników 4-suwowych wykorzystujący Technologię Race Derived . Płynie szybciej redukując wewnętrzne opory i pozostaje na kluczowych elementach silnika nawet podczas ekstremalnej pracy
cylinder kpl cylinder kpl 2
Obecnie brak na stanie

cylinder kpl

KSR MOTO TR 50 SM - CZĘŚCI
116-6
0,00 zł
W kpl ; cylinder , tłok , pierścienie , sworzeń , zabezpieczenia , uszczelka pod cylinder , uszczelki głowicy i wydechu 
cylinder kpl cylinder kpl 2

CYLINDER KPL GŁOWICA TŁOK LC

KSR MOTO TR 50 SM - CZĘŚCI
N 116-11 AY3211 (MASZ W PUDEŁKU)
156,00 zł
Zestaw zawiera : - Cylinder żeliwny koloru bordo / ciemny róż chłodzony cieczą - Tłok o średnicy 49mm - Pierścień - Sworzeń - Zabezpieczenia - Głowicę - Uszczelkę pod cylinder - Uszczelki głowicy 
Wyświetla 1-16 of 85 produktów

Konia z rzędem temu, kto powie mi, jak oni to obliczyli… i po co? Czyżby 0,2 centymetra miały stanowić o potędze silnika, w stosunku do tradycyjnych pięćdziesiątek?

Mniejsza o to. Cieszmy się, że Cpi SX 50 ma silnik o pojemności 49,2 cm³, cokolwiek by to miało znaczyć. Najwyżej ten nadmiar przestrzeni w cylindrze urwie komuś głowę, trudno.

Cpi SX 50 – części

Enduro / todo-o-terreno, tak bohater naszego artykułu przedstawiany jest na zagranicznych stronach, i prawdę mówiąc, brzmi to całkiem fajnie.

Faktycznie design odpowiada wszystkim standardom prezentowanym przez motory typu cross. I tak naprawdę, przy odrobinie wyobraźni, można by takiej przygody popróbować. Do czego ta wyobraźnia?

Motorek nie jest profesjonalnym sprzętem i jego elementy nie są przystosowane do tak wysokich naprężeń. Jeśli się o tym pamięta, unika skomplikowanych ewolucji i nie rwie gumy na stromych podjazdach, to, kto wie? Zabawa może być przednia.

W razie czego zawsze można się zgłosić na „cylindry.pl” w celu uzupełnienia reperatruka. Na pewno nowe klocki i linki gazu będą potrzebne.

Cpi SX 50 – części, opinie

Technicznie nie ma niespodzianek, bo i co jeszcze można wymyślić w segmencie pięćdziesiątek? Na pewno zaletą pojazdu jest łatwy dostęp serwisowy do wszystkich podzespołów.

Cpi SX 50 prezentuje się jak typowy cross i tego tylko można od niego wymagać w kontekście wygody.

Trochę szkoda, że emisja spalin mieści się w normie Euro II, bo wiele miast Europy jest przed maszyną zamkniętych. A przydałoby się śmignąć tu i ówdzie.

No nic, w Polsce też jest ładnie.

Katalog części

Bestsellery

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania