Wykorzystujemy pliki cookies oraz inne podobne technologie, aby nasz serwis lepiej spełniał Twoje oczekiwania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie polityki prywatności.

Wybierz swój pojazd (5040 produktów)

Wybierz typ pojazdu

Wybierz markę

Wybierz model

ROMET CRS 50 4T - CZĘŚCI

Katalog części
Cylinder Romet Zetka CRS  50 Cylinder Romet Zetka CRS  50 2

CYLINDER KPL poj. 50 cm

Części do motocykli od 50 do 350
W 103-71 RZK0020
139,36 zł
Aluminiowy zestaw cylindra  poj 50 cm3 do motorowerów z silnikiem pionowym  Średnica tulei - 39 mm Zestaw zawiera: - Cylinder - Tłok  - Pierścienie - Sworzeń  - Zabezpieczenia - Uszczelka pod cylinder - Uszczelka pod głowicę
Wyświetla 1-16 of 150 produktów

Romet CRS 50, porównanie z wolnością

Nie, nie ma w tym jakiejś patetycznej swawoli autora. Tymi słowy rozpoczyna się pasjonująca w treści instrukcja obsługi motoroweru Romet CRS 50.

Dokładnie brzmi to w następujący sposób: „ekscytujące, porównywalne z wolnością uczucie”.

No dobrze, przekonajmy się.

Najpierw znalazłem info, że sprzęt bez przeróbek wyciąga 63 km/h. Niestety, ten rekord miał swoją cenę. Kolo, który tego dokonał, podszedł do tematu bardzo profesjonalnie, to znaczy przestrzegał wszystkich limitów na dotarciu, czyli bujał się kilkaset kilometrów z prędkością 35/h. Masochista.

Romet CRS 50, części

To nie wszystko. Ze skrupulatnością matematyka pilnował licznika przebiegu, by nie przegapić zalecanych przez producenta wymian oleju. Części zapewne też nabywał na „cylindry.pl”, bo tam taniej i lepiej.

Okazało się nawet, że tylne regulowane zawieszenie z centralną sprężyną świetnie daje sobie radę, mimo że Romet CRS 50 śmiga także po wertepach. Cud!

I najdziwniejsze. W opisie motorka ani razu nie padło określenie „chiński badziew”. Nie do pomyślenia!

Romet CRS 50, części, opinie

Żeby nie było tak słodko, znalazło się kilka zgrzytów. Po pierwsze, słaby stosunek mocy do wagi. Innymi słowy, Romet CRS 50 jest albo za ciężki, albo za słaby, jak kto woli. Z czasem serduszko dostaje zadyszki nawet na skromniejszych podjazdach. O jeździe w parach w ogóle nie warto wspominać. Po płaskim owszem, lecz góral z Zakopca miałby poważny problem z dojazdem na chatę.

Czyli państwo redagujący wspomnianą już instrukcję, zapomnieli dodać do niej jeden szczegół. Mianowicie wolność jak najbardziej, ale na Mazowszu. No, chyba że jest coś drobnym druczkiem.

Katalog części

Bestsellery

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania