Filtruj według

KATALOG CZĘŚCI

Romet 707

MEMBRANA GAŹNIKA SKUTER 2T

Dostępny
21,13 zł

ŁOŻYSKO IGIEŁKOWE SWORZNIA TŁOKA

Dostępny
9,00 zł

WARIATOR KPL 2T

Dostępny
47,95 zł

PASEK NAPĘDOWY 788/17/28 WM MOTOR

Dostępny
30,55 zł

Przekaźnik rozrusznika skuter 2T i 4T

Dostępny
21,61 zł

NAKRĘTKA TYLNEJ OSI NAPĘDOWEJ ( KOŁA)

Dostępny
8,39 zł

Tulejka amortyzatora przy silniku do skuterów

Dostępny
6,30 zł

Szczęki hamulcowe skuter 4T i 2T

Dostępny
19,48 zł

Czujnik stopu do skuterów 4T i 2T

Dostępny
11,32 zł

Dźwignia prawa przedniego hamulca do skuterów

Dostępny
15,77 zł

Czujnik stopu hamulca przód prawy do skuterów

Dostępny
9,13 zł

ROMET 707 skuter 50 dwusuwowy 

Szczęściarzom udaje się osiągnąć nawet 55 km/h na budziku, z aktywnymi blokadami! Romet 707 potrafi znacznie więcej, jednak przy tarczowym hamulcu przednim, ekwilibrystyka motorowa może zakończyć się efektownym endo. Wtajemniczeni znają to uczucie, można powiedzieć, z lotu ptaka. Krótkiego, co prawda, ale zawsze. W każdym razie sprzęt zasługuje na najlepszy serwis, odwdzięczając się całkiem solidnymi osiągami. W trakcie mojego przeglądu dostawców części, moją uwagę przykuł sklep motoryzacyjny „cylindry.pl”. Zainteresowała mnie nie tylko jakość, lecz także stosunkowo niskie ceny. Był to przemiły szok, tym bardziej że akcesoria pochodziły od sprawdzonych producentów.

Romet 707 części i plastiki

Najpierw plastiki, rzucają się w oczy, zatem zarysowania lub pęknięcia będą od razu widoczne. Klocki tylnego bębna przy intensywnej jeździe wymagają częstszych kontroli, o linkach gazu nawet nie trzeba wspominać. To absolutna podstawa! Romet 707 części, to także gotowe zestawy tuningowe, przy czy na uwagę zasługuje fakt, że są one optymalnie dobrane pod kątem kompatybilności, odpowiednie do montażu nawet przez mniej doświadczonych bikerów. W ogóle łatwość dostępu do mechaniki z każdej strony pojazdu jest powodem mojej miłości do wszystkiego, co ma dwa kółka i silnik.

Romet 707 części, opinie.

Niewielka masa własna przy prawie 4,5 KM daje spore możliwości przy wszelkiego rodzaju przeróbkach. Trzeba jednak pamiętać, że model wykazuje pewną nerwowość, co może się skończyć radosnym wyjazdem spod siedzenia bikera. Potem głupio tak stać w rozkroku, kiedy maszyna wyczynia rozmaite harce w najbliższej okolicy.

Czyli, najpierw siadamy, potem rolgaz lekko i z wyczuciem, a nogi do góry dopiero po całkowitym ruszeniu. Na początek musi wystarczyć.

Loading...