Cewka zapłonowa quad 110 125 70 50
Opis
Cewka zapłonowa quad 110 125
Niedroga , doskonałej jakości cewka zapłonowa
Dane techniczne
Więcej informacji
Cewka zapłonowa quad 110
Ognia! - krzyknął Napoleon.
Pojarać! - odpowiedziała jego armia.
Takim Napoleonem w układzie zapłonowym naszego pogromcy wertepów, jest cylinder, armią zaś, jesteśmy my, czerpiąc pożytek z działania cewki zapłonowej quad 110.
Cewka zapłonowa quad 110, działanie
Skoro zapłonowa, to prosty wniosek, że cewka ma jakiś związek z zapłonem mieszanki paliwowej. I tak jest w rzeczywistości, wytwarza prąd elektryczny niezbędny do powstania iskry na świecy zapłonowej. Dalej już wiemy, o co kaman. Świeca zapala mieszankę w cylindrze, następuje gwałtowne rozprężenie i tak w koło Macieju, kilka tysięcy razy na minutę.
Cewka zapłonowa quad 110, ewolucja
Dawno, dawno temu cewki zapłonowe spędzały sen z powiek wszystkich kierowców. Były po prostu bodaj najsłabszym elementem układów zapłonu. Każdy poranek witał nas widokiem setek otwartych pokryw silników i panów z błędnikiem w oczach, rzucających zaklęcia szczególnie fascynujące dla pętającej się dziatwy.
Dopiero wprowadzenie układów elektronicznych ustabilizowało sytuacje, sprawiając, że rozruch i praca silnika przestały stanowić problem.
Najwyraźniej konstruktorzy uznali, że dzień bez porannych wygibasów przy mechanicznym rumaku jest stracony i wymyślili cewki jedno iskrowe. Efekt jest taki, że jak pokazują badania rynkowe, posiadacze tych cudeniek są najczęstszymi klientami serwisów i sklepów z częściami.
Niestety jedynym skutecznym sposobem wyeliminowania problemów z cewkami, jest ich wymiana. Jak informuje nasz sklep , koszt takiej inwestycji, to około 20 paru złotych, czyli da się żyć.
Cewka zapłonowa quad 110, objawy awarii
Do najczęściej spotykanych objawów uszkodzenia cewki zapłonowej zaliczamy:
-Problem z uruchomieniem silnika;
-Brak takiej możliwości;
-Szarpanie, nierównomierna praca silnika;
-Spadek mocy;
-Większe zużycie paliwa.
Trzeba podkreślić, że cały układ napędowy quada stanowią ściśle powiązane ze sobą elementy. To oznacza, że określenie właściwej diagnozy usterki powinno być wynikiem dokładnej lustracji każdego z nich. Na przykład, za nierówną pracę silnika może być odpowiedzialna zużyta świeca, rozdzielacz czy nawet obluzowany przewód zasilający.
Pozwolę sobie przytoczyć opinię jednego z mechaników, na temat oryginalności chińskich cewek:
„Wszystkie są chińskie, a więc oryginalne. Jakie mają być do chińskiego quada?”
Pozostawiam Was z tym przesłaniem. Do mnie taka argumentacja trafiła.