ROMET 787 - CZĘŚCI
Romet 787
Trzeba przyznać, że rozwiązania techniczne zastosowane w tym modelu wpłynęły bardzo pozytywnie na pracę układu jezdnego skutera Romet 787. Zainteresowanym przypomnę, że chodzi o licencje koncernu HONDA dotyczące między innymi serca maszynki. Nie ma najmniejszych problemów z uzyskaniem 4,5 KM przy 7500 rmin, zatem skuter może okazać się narowisty, i fajnie.
Prawie dwa metry i prawie stówka kilogramów wzbudza szacunek. Ciekawostką jest rozruch za pomocą pilota. Nie bardzo wiem, do czego by to miało służyć, lecz bajer jest. Dwa litry wachy na setkę też robi pozytywne wrażenie. Po wpadkach technicznych z poprzednim modelem jest światełko nadziei, że wszystko wraca do normy. W zależności od temperamentu można zainwestować w 2T lub czwórkę. Jak ktoś lubi, głośniej i ze sznytem bierze pierwszą opcję. Ciszej i dostojniej będzie z 4T. Plastiki do skutera Romet 787 też jakieś takie, bardziej eleganckie. Zwłaszcza w pełnej czerni prezentuje się wyjątkowo apetycznie.
Romet 787 – części, opinie
Jeździ tak, jak wygląda, czyli sprawuje się całkiem dobrze. Długa kanapa nie tylko świetnie się prezentuje w kompozycji z całością, lecz także daje duże poczucie komfortu. Romet 787 – części posiada także zastosowania konstrukcyjne, ułatwiające demontaż osłon w celach serwisowych. Wysoki ster znacznie pomaga w długich trasach. Dobry sprzęt do podszkolenia techniki jazdy przed przesiadką na „dorosły” model, tym bardziej że w kolejce czeka już wersja 125.
Wbrew pozorom przesiadka może przysporzyć sporo niespodzianek.
Zatem jeździmy, ćwiczymy i zmieniamy rozmiar. Mówię Wam, warto!