Filtruj według

KATALOG CZĘŚCI

Junak 121 - części

Podkategorie

Linka gazu do Junak 121 euro 3

Dostępny
17,05 zł

RAMKA DO TABLICY REJESTRACYJNEJ 17,3 X 19,8 LOGO

Dostępny
17,00 zł

Stacyjka zapłonowa korek Junak 121

Dostępny
102,61 zł

RAMKA DO TABLICY REJESTRACYJNEJ 18 X 20,5

Dostępny
13,00 zł

Lampa tył Junak 121

Dostępny
36,50 zł

RAMKA DO TABLICY REJESTRACYJNEJ 17,3 X 19,8

Dostępny
14,00 zł

Siedzenie siodło Junak 121

Dostępny
114,73 zł

ŚRUBA M6X16 DO MONTAŻU PLASTIKÓW I LAMP

Dostępny
0,70 zł

Amortyzatory lagi tylne Junak 121 kpl

Dostępny
112,05 zł

Blaszka M6 do montażu elementów nadwozia

Dostępny
1,00 zł

Junak 121, rasowy scrambler

Zacznijmy od tego, co to jest scrambler? Jak wieść gminna niesie, są bikerzy, którzy uwielbiają poczuć między swoimi udami moc. Nie interesuję ich szybkie bzyknięcie z punktu A do B, wolą rozkoszować się statecznym tempem i stabilnym docieraniem do celu. Dopiero wtedy czują się naprawdę spełnieni. Nie ukrywam, że są to także moje priorytety.

Właśnie dla takich twardzieli stworzono scramblery, motocykle łączące w sobie zalety sprzętu miejskiego z terenowym. Dokładnie tak, jak jest to w przypadku motocykla Junak 121.

Junak 121, części

Geneza tego typu maszyn sięga lat pięćdziesiątych ubiegłego wieku. Z łatwością można sobie wyobrazić stan ówczesnych dróg, Zatem pojazd miejski nie nadawałby się na przedmieścia. Poza tym musiał być odpowiednio silny. Ot, i mamy przyczynę powstania scramblerów.

Junak 121 wydaje się spełniać te kryteria. Serce 125 cm³ generuje 13 KM, pozwalając na swobodną jazdę do 90 km/h. Jest to optymalna prędkość, by poczuć wiatr we włosach i jednocześnie kontrolować sytuację na drodze. Części do Junaka 121 można nabyć w przystępnych cenach na „cylindry.pl”, obniżając znacznie koszty eksploatacji.

Junak 121, części, opinie

Na dziesięć możliwych do zdobycia punktów, bike otrzymał aż osiem! Zwolennikom teorii, że Chińczyk to badziew, musi być w tym momencie z lekka nieswojo.

Faktycznie, nic nie odpada, serce nie dostaje zadyszki, a spalanie rzędu 2,9 litra na setkę, to śmiech na sali! Silnik wykonany na bazie Hondy wykazuje dużą sprawność w naprawdę trudnych warunkach.

Czy można chcieć więcej? Nie można, ja wam to mówię. A jak mówię, to wiem!

Maciej Mrozowski

Miłośnik starych motocykli. Im coś większe, tym dla niego lepsze.

Loading...