Filtruj według

KATALOG

Barton Sprint

Akumulator żelowy 12V 4 Ah firmy WM Motor

Dostępny
55,48 zł
MOTO ROY
Akumulator żelowy 12V 4Ah firmy Moto Roy

Akumulator żelowy 12V 4Ah firmy Moto Roy

Dostępny
71,11 zł

Akumulator żelowy 12V 4Ah firmy UNIT

Dostępny
54,01 zł

Akumulator żelowy 12V 4Ah firmy WM Motor

Dostępny
68,85 zł

Akumulator żelowy 12V 4Ah firmy WM Motor

Dostępny
54,49 zł

Akumulator żelowy 12V 5Ah firmy Unit

Dostępny
68,85 zł

Akumulator żelowy 12V 5Ah firmy WM Motor

Dostępny
75,46 zł

Akumulator żelowy 12V 6,2Ah firmy WM Motor

Dostępny
62,95 zł
MOTO ROY
Akumulator żelowy 12V 7Ah firmy Moto Roy

Akumulator żelowy 12V 7Ah firmy Moto Roy

Dostępny
95,76 zł

Aluminiowy króciec gaźnika do motocykli 50

Dostępny
26,00 zł

Amortyzatory lagi

Na wyczerpaniu
275,61 zł

Barton Sprint 50 części i owiewki

Barton Sprint 50

Lekkie V, jakie tworzy widziana z boku sylwetka jednośladu, ma sprawiać wrażenie, że oto stoi przed nami rasowy wyścigowiec. Wysoko podniesiona z tyłu kanapa ma sprzyjać nie tylko efektownej gumie, lecz także docisnąć pasażera, lub lepiej pasażerkę do siedziska w przypadku dynamicznych zrywów. Może w przypadku pięćdziesiątki, jaką jest Barton Sprint, można takie działanie potraktować nieco na wyrost, lecz trzeba przyznać, działa na wyobraźnię.

Serce osiąga 3 KM już przy 6000 obrotów na minutę, co jest wartością całkiem niezłą. Znawcy tematu, posiadający żyłkę techniczną wiedzą, jak ten wynik poprawić. Barton Sprint – części takie jak klocki, linki gazu, żarówki, a także poważniejsze zestawy do tuningu dostępne są online, na stronie „cylindry.pl”.

Wymiary:

-Długość 2070 mm;

-Szerokość 1095 mm;

-Wysokość 745 mm.

Zatem motorower prezentuje się całkiem okazale, mimo stosunkowo niewielkiej wadze 96 kg. Nie zapominajmy, że felgi osiemnastki także mają ogromny wpływ na osiągi.

Barton Sprint – części, opinie

Właśnie ta waga ma duży wpływ na dynamiczność maszyny. Dobrym pomysłem jest także zastosowanie czterostopniowej skrzyni biegów, dzięki czemu można od czasu do czasu przypiłować sprzęt, zwiększając obroty przy wyprzedzaniu.

W ogóle takie rozwiązanie przy czterech taktach powinno być obligatoryjne. Owszem, automat jest dosyć wygodny, lecz raczej dla osób statecznych. Młodość musi się wyszaleć, poza tym własnoręczna zmiana biegów jest doskonałą wprawką przed przesiadką na coś większego w przyszłości.

A, że taka przesiadka nastąpi, jest więcej niż pewne. Kto raz pokocha wiatr we włosach, nigdy nie zamieni tego na klimatyzowane pudło.

Loading...