Wykorzystujemy pliki cookies oraz inne podobne technologie, aby nasz serwis lepiej spełniał Twoje oczekiwania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie polityki prywatności.

Wybierz swój pojazd (5048 produktów)

Wybierz typ pojazdu

Wybierz markę

Wybierz model

TOROS EL CLASICO 50 - CZĘŚCI

Katalog części
Tuning cylinder , głowica Yamasaki ym50-8 ym50-9 Tuning cylinder , głowica Yamasaki ym50-8 ym50-9 2

CYLINDER GŁOWICA 110 cm I DODATKOWE CZĘŚCI DO CHOPPERA

Części do motocykli od 50 do 350
103-260
254,00 zł
Zestaw o pojemności 110cm  do tuningu chopperów i crossów 50  Składający się z cylindra , uzbrojonej głowicy bez wyjścia na przewód odprowadzania spalin I kilku przydatnych przy montażu części jak : łańcuszek rozrządu , uszczelki silnika oraz napinacz rozrządu ze sprężynką i rolkami   Jest to największy z tuningowych zestawów do crossów i motorowerów o...
Cylinder tuning Benzer Yankee Cylinder tuning Benzer Yankee 2

CYLINDER 110 TUNING śred. 52,4mm ŚWIECA + USZCZELKI

Części do motocykli od 50 do 350
103-277
111,00 zł
Tuningowy zestaw cylindra 110 do crossów i motorowerów 50 Jest to największy z możliwych tuningowych cylindrów do crossów i motorowerów o poj 50 , który posiada standardowy rozstaw szpilek i jednocześnie nie wymaga rozwiercania karteru Zestaw zawiera :korpus , tłok , pierścienie , sworzeń , zabezpieczenia oraz  uszczelki silnika i świecę zapłonową
Wyświetla 1-16 of 261 produktów

TOROS EL CLASICO 50 motorower 

Lata temu, że ho, ho, ho pojawił się był na polskich drogach cud niemieckiej socjalistycznej myśli technicznej, motorower Simson. Obiekt marzeń dorosłych i małolatów. Cóż z tego?

Ano to, że na widok Toros El Clasico wspomnienia ożyły. Motorower jest jakby żywcem zdjęty ze zdjęcia wspomnianego Simsonka. Ta sama „spłaszczona sylwetka”, długie i wąskie błotniki, serce dumnie wypięte do przodu. Nawet kiera jest na tej samej wysokości. Czas się zatrzymał.

Koła siedemnastki łagodnie pokonują nawet większe nierówności dzięki podwójnemu elementowi resorująco – tłumiącemu.

Ostatnimi laty większość producentów stawia na design odwołujący się do budowy chopperów lub ścigaczy. Z tego powodu prosta konstrukcja Toros El Classico wydaje się odważnym posunięciem marketingowym. Żadnych udziwnień, czysta klasyka i tanie Toros El Classico – części. Czysta wygoda.

Toros El Classico – części, opinie

Właśnie z powodu swojej prostoty projekt nie trafił do serc młodszych bikerów, natomiast okazał się niezastąpionym towarzyszem podróży nieco starszych gentlemanów. Duże felgi są w stanie wjechać nawet w niedostępne miejsca. Ma to ogromne znaczenie dla miłośników wędkarstwa, czy też wojaży krajoznawczych. Zresztą pojemny kufer zdaje się potwierdzać takie przeznaczenie pojazdu.

Silnik o mocy 2,75 KM ma znacznie łatwiejsze zadanie, aniżeli w przypadku skuterów, których koła oscylują w przedziale wielkości 10-12 cali. Cztery takty przy ośmiolitrowym baku sprawiają, że jedno tankowanie starczy spokojnie na około 400 kilometrów. Pokaźna kanapa i gabaryty Classico zapewniają komfort zarówno prowadzącemu, jak i pasażerowi.

A wady? Jedyną, jak przychodzi mi do głowy, jest nasz klimat, uniemożliwiający korzystanie z czaru dwóch kółek przez cały rok. To wszystko, bo na Toros El Classico słowa nie dam powiedzieć.

Katalog części

Bestsellery

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania