Filtruj według

KATALOG

Zipp Pro 50 125

Akumulator żelowy 12V 4 Ah firmy WM Motor

Dostępny
55,48 zł
MOTO ROY
Akumulator żelowy 12V 4Ah firmy Moto Roy

Akumulator żelowy 12V 4Ah firmy Moto Roy

Dostępny
71,11 zł

Akumulator żelowy 12V 4Ah firmy UNIT

Dostępny
54,01 zł

Akumulator żelowy 12V 4Ah firmy WM Motor

Dostępny
68,85 zł

Akumulator żelowy 12V 4Ah firmy WM Motor

Dostępny
54,49 zł

Akumulator żelowy 12V 5Ah firmy Unit

Dostępny
68,85 zł

Akumulator żelowy 12V 5Ah firmy WM Motor

Dostępny
75,46 zł

Akumulator żelowy 12V 6,2Ah firmy WM Motor

Dostępny
62,95 zł
MOTO ROY
Akumulator żelowy 12V 7Ah firmy Moto Roy

Akumulator żelowy 12V 7Ah firmy Moto Roy

Dostępny
95,76 zł

Bagnet oleju cross chopper 4T

Dostępny
8,92 zł

Zipp Pro 50 125 części

Zipp Pro 50, mały może więcej

Na pierwszy rzut oka nikt by nie pomyślał, że oto mamy do czynienia z motorowerem. Rajdowy, japoński ścigacz! Zipp Pro 50 nawet kolorystycznie przypomina produkt potentata motoryzacyjnego z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Sprzęt jest propozycją dla wszystkich, którzy marzą o własnych dwóch kołach z wyjątkiem skuterów i rowerów. Zipp Pro 50 daje namiastkę wielkiego, wyścigowego świata, a i odrobina lansu się znajdzie.

Zipp Pro 50, części

Pojazd prezentuje się nad wyraz dynamicznie. Owiewka z przyciemnianą szybą i wloty powietrza sprawiają, że szczęka opada. Kocie oczy reflektorów budzą respekt. Felgi aluminiowe uzupełniają opony charakteryzujące się wybitnie sportowym bieżnikiem. Serce szczelnie osłonięte, jak na ścigacza przystało. Brawurowa jazda z pewnością sprawi, że niezbędne będą nowe plastiki do Zipp Pro 50, klocki i linki gazu. To wszystko znajdziecie na stronie „cylindry.pl”, zatem kwestię zaopatrzenia mamy z głowy.

49 cm³ generuje moc 3.3 KM, przenosząc energię na tylne koło za pośrednictwem łańcucha. Przekładnia manualna dostarcza dodatkowych emocji.

Zipp Pro 50, części, opinie

Nieco gorzej sprawa wygląda z bliska. Wiadomo, plastiki wykazują tendencję do odstawania. Wspomniane wloty to atrapa, łatwa do zidentyfikowania. No i ten ABS przy przednim kole, nie bardzo wiadomo, co autor miał na myśli. Owszem, możemy dopuścić teorię, że ma to uchronić bikera przed prawidłowo wykonanym endo, lecz w przypadku pięćdziesiątki sztuka ta jest niezwykle mało prawdopodobna. I ta cena…

W tym momencie warto się poważnie zastanowić. Chociaż…

De gustibus non est disputandum

Maciej Mrozowski

Miłośnik starych motocykli. Im coś większe, tym dla niego lepsze. Po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów spędzonych w siodle potrafi samodzielnie wymienić wężyk paliwowy, a nawet więcej.

Loading...