Filtruj według

KATALOG

Explorer Race

Explorer Race Gt 50  - części i plastiki

Akumulator żelowy 12V 4 Ah firmy WM Motor

Dostępny
55,48 zł
MOTO ROY
Akumulator żelowy 12V 4Ah firmy Moto Roy

Akumulator żelowy 12V 4Ah firmy Moto Roy

Dostępny
71,11 zł

Akumulator żelowy 12V 4Ah firmy UNIT

Dostępny
54,01 zł

Akumulator żelowy 12V 4Ah firmy WM Motor

Dostępny
68,85 zł

Akumulator żelowy 12V 4Ah firmy WM Motor

Dostępny
54,49 zł

Akumulator żelowy 12V 5Ah firmy Unit

Dostępny
68,85 zł

Akumulator żelowy 12V 5Ah firmy WM Motor

Dostępny
75,46 zł

Akumulator żelowy 12V 6,2Ah firmy WM Motor

Dostępny
62,95 zł
MOTO ROY
Akumulator żelowy 12V 7Ah firmy Moto Roy

Akumulator żelowy 12V 7Ah firmy Moto Roy

Dostępny
95,76 zł

Aluminiowe osłony podłogi do skuterów 12"

Dostępny
28,38 zł

ALUMINIOWY ZESTAW CYLINDER TUNINGOWY

Na wyczerpaniu
537,57 zł

Amortyzator tylny czerwony do skuterów 12"

Dostępny
88,49 zł

Explorer Race Gt 50  - części i plastiki

EXPLORER  RACE GT skuter 50 dwusuwowy

W sumie nie ma przeciwwskazań, by każdy skuter poddawać tuningowi, jednak z uwagi na subtelne czasem rozwiązania konstrukcyjne, niektóre wydają się z góry predysponowane do tego typu zabiegów. Przykładem może być Explorer Race GT 50, którego nie tylko nazwa, lecz także budowa jest swoistym zaproszeniem do spróbowania swoich sił na tym polu. Oczywiście zacząć należy od znalezienia odpowiedzialnego dostawcę części, a najlepiej gotowych zestawów tuningowych do skuterów. Do najlepszych w kraju zalicza się sklep „cylindry.pl”, którego asortyment nie tylko spełnia najsurowsze wymogi techniczne, jest również w cenach umożliwiających zakup przez wszystkich bikerów.

Explorer Race GT 50 -części.

Tuning nie powinien sprawić większego kłopotu, pod warunkiem, że do pracy przystąpimy planowo i z rozmysłem.

Explorer Race GT 50 -części udostępni zestawy, za pomocą których można rozpocząć montaż w następującej kolejności:

-Eliminujemy blokady, zostawiając jedynie tą na module. Pamiętajmy, że seryjny wał oraz łożyska mogą nie wytrzymać naprężeń spowodowanych zbyt dużymi obrotami.

-Zmieniamy tłumik, najlepiej na sportowy.

-Pora pomyśleć o wariatorze, przy czym istotne są parametry. Zdarza się sytuacja, kiedy uzyskuje się znaczne przyspieszenie bez wpływu na maksymalną szybkość.

-Niezbędny będzie wzmacniany pasek.

-Wymiana dzwonu sprzęgła.

-Teraz wymiana powinna nastąpić jednocześnie. Dotyczy to cylindra, wału, łożyska oraz gaźnika. Można zrezygnować z tego ostatniego.

-Koniec wieńczy szczegółowa regulacji wszystkich elementów.

Explorer Race GT 50 -części, opinie.

Mimo że sprzęt preferuje jedną osobę na pokładzie, daje radę także z pasażerem. Sylwetka w formie strzały podkreśla sportowy sznyt kosiarki. Budziki, jakby zdjęte z jakiegoś Peugeota, całość powinna zadowolić bikerów szanujących dobry lans.

Czyli co? Widzimy się na „cylindry.pl” i do roboty!

Loading...