Filtruj według
Informacje
Cpi Oliver 50 125
Podkategorie
Cpi Oliver części i tuning
250 kilometrów w jeden dzień na kosiarce, da się? Da! Nie mogę zdradzić jak to możliwe, ponieważ stoi to w sprzeczności z obowiązującymi przepisami. Faktem jednak jest, że Cpi Olivier daje radę. Przy skutecznym wsparciu technicznym, jakie zapewnia mu dostawca sprzętu „cylindry.pl”, skuter może jeszcze więcej. Nie dziwi zatem, że jego kuzyn, Cpi Olivier Sport dzięki odpowiednim przeróbkom, gromi pozostałe pięćdziesiątki na każdym torze.
Cpi Olivier – części.
Wydaje się, że oba modele są szczególnie predysponowane do wszelkich modyfikacji. Za pośrednictwem Cpi Olivier – części mamy dostęp do gotowych już zestawów, a ich instalacja nie przysparza najmniejszych problemów. Pamiętajmy jednak, że kombinacje często skutkują zwiększonymi kosztami eksploatacyjnymi. Przykładowa wymiana gaźnika na sportowy z dużą dyszą spowoduje znaczny wzrost spalania. Coś za coś. Nie ma jednak nic przyjemniejszego, aniżeli zobaczyć za sobą w lusterkach sapiące Seicento, przynajmniej do 50 km/h. Takie wyczyny skutkują szybszym zużyciem elementów poddawanych wysokim i stałym naprężeniom, zatem dobrze jest zaopatrzyć się na zapas w dodatkowe klocki, linki gazu czy nawet plastiki za pośrednictwem „cylindry.pl”.
Cpi Olivier – części, opinie.
Zadziwiająca zgodność panuje wśród użytkowników w ocenie kosiarki. Zdecydowanie na plus wymieniają:
- Bezawaryjność;
- Przyspieszenie;
- Lans;
- Spalanie.
To, co rozczarowuje, to plastiki wraz z mocowaniami. Tutaj producent ma jeszcze sporo pracy do wykonania.
„It's not how you stand by your bike…
It's how your race your bike… "