CPI FORMULA R 50 2T - CZĘŚCI
CPI FORMULA R skuter 50 dwusuwowy
Wprawne oko rajdowca od razu wyłapie drapieżne rysy zarówno w mocno pochylonym sterze, jak i wysoko osadzonej kanapie. Cpi Formula R to typ zdecydowanie wyścigowy i jako taki powinien być traktowany w codziennym serwisowaniu. Elementy poddawane większym naprężeniom: klocki, linki gazu itp. muszą podlegać częstszym kontrolom, zwłaszcza po powrocie skutera z toru. Jest to istotne nie tylko z powodu zachowania odpowiedniej żywotności kosiarki, lecz także ma ogromny wpływ na nasze bezpieczeństwo. Tylko niezawodne części od doświadczonego dostawcy są w stanie utrzymać naszego pupila w należytym stanie. „Cylindry.pl” opierają dostawy wyłącznie na współpracy z uznanymi producentami, dbając jednocześnie o to, by ceny nie stanowiły zapory dla mniej zasobnych w gotówkę klientów.
Cpi Formula R – części.
Skuter z racji swoich aspiracji wyścigowych szczególnie narażony jest na szlify, co może doprowadzić plastiki do opłakanego stanu. Cpi Formula R – części są w stanie błyskawicznie dostarczyć wszystko, co niezbędne, by nasz ścigacz nie wyglądał jak klasyczny rumpel. Dodajmy, że profesjonalny rajdowiec powinien na bieżąco orientować się w nowinkach technicznych, co da się uzyskać za pośrednictwem konta zarejestrowanego na „cylindry.pl”.
Cpi Formula R – części, opinie.
Jak na torpedę przystało, budowa skutera sprzyja raczej samotnym występom. Kanapa nie pozostawia zbyt miejsca dla pasażera. Długie nogi można wygodnie wyprostować dzięki wyciętej dolnej części owiewki. Nie jest pakowny, w schowku pod kanapą ledwie zmieści się garnek, bagażnika oczywiście brak.
Cpi Formula R to ewidentnie produkt dla młodych gniewnych. Starsi panowie powinni zdecydować się na spokojniejszy model, chociaż… kto powiedział, że wędkarzom nie należy się odrobina szaleństwa?!