Wykorzystujemy pliki cookies oraz inne podobne technologie, aby nasz serwis lepiej spełniał Twoje oczekiwania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie polityki prywatności.

moduł zapłonowy bez blokady
moduł zapłonowy bez blokady
moduł zapłonowy bez blokady
moduł zapłonowy bez blokady

MODUŁ ZAPŁONOWY SKUTER 4T BEZ BLOKADY

22,79 zł
Brutto

Najpopularniejszy moduł zapłonowy do czterosuwowych skuterów . Z dwoma kostkami odpowiednio po 2 i 4 piny . Oferowany moduł nie ma nałożonej blokady . Spotykanej zwykle w modułach nowych skuterów .

Obserwuj

Musisz być zalogowany

Do darmowej dostawy brakuje 350,00 zł darmowa dostawa obowiązuje od 350,00 zł .
MODUŁ ZAPŁONOWY SKUTER 4T BEZ BLOKADY

*Pola wymagane

Przewoźnik Cena
Płatność za pobraniem - Paczkomaty InPost
48h - 72h
20,00 zł
Płatność przelewem - Paczkomaty InPost
48h - 72h
13,00 zł

* Przy zakupach ponad 350,00 zł darmowa dostawa!

Moduł zapłonowy skuter 4 T

Jest on odpowiedzialny za kierowanie prądu elektrycznego o wysokim napięciu do świecy zapłonowej, powodując rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo – powietrznej.

Tyle, na temat oficjalnej wiedzy teoretycznej. Teraz z innej beczki, mniej oficjalnej, lecz za to bardziej interesującej nas wszystkich. Otóż moduł zapłonowy skuter 4 T może być także wykorzystywany jako skuteczna blokada ograniczająca maksymalną prędkość kosiarki. I to bez żadnych czarów, akcesoriów i tym podobnych sztuczek.

Moduł zapłonowy skuter 4 T, regulacja

Aby to wytłumaczyć, zaczniemy od podstaw. Świeca wytwarza iskrę w ściśle określonym momencie, a ten powstaje zależnie od regulacji modułu. Innymi słowy, jeśli zapłon mieszanki nastąpi odrobinę za wcześnie, lub kapinkę za późno, zapłon wywoła efekt odbiegający od oczekiwanego, zmniejszając wydajność układu napędowego. W produktach fabrycznych celowo zaniżona jest w ten sposób wydolność serca w celu dostosowania prędkości maksymalnej skutera do obowiązujących w danym kraju przepisów.

Moduł zapłonowy skuter 4 T, wymiana

Często zmiana parametrów zapłonu fabrycznego jest niemożliwa, choćby z powodu braku odpowiedniego sprzętu. Pozostaje jedynie wymiana. Dzięki uprzejmości personelu sklepu „cylindry.pl” wiemy, że nowy moduł zapłonowy CDI tuningowy skuter 4 T można nabyć już za niewielkie kwoty

Moduł zapłonowy skuter 4 T, jak sprawdzić?

Niestety, poprawne funkcjonowanie elektrycznego układu zapłonu jest wynikową działania kilku elementów. To oznacza, że jednoznaczne stwierdzenie źródła usterki bez sprawdzenia wszystkich urządzeń jest szalenie trudne, o ile w ogóle możliwe.

W przypadku modułu najprościej jest podłączyć inny, o którym wiemy, że jest sprawny. Z tego powodu zalecam zakup dwóch modułów, jeden tzw. testowy. W przypadku usterki mamy możliwość ustalenia przyczyny oraz od razu możemy przystąpić do wymiany. Cena za sztukę jest tak niewielka, że naprawdę nie ma nad czym się zastanawiać. Można powiedzieć, dwa w jednym.

Generalizując, awarie układów zapłonu sprawiają sporo kłopotów nawet doświadczonym elektrykom. Ja u siebie zawsze mam dubla (dwie sprawne części tego samego rodzaju), i – pochwalę się – nigdy nie miałem blokady na wyjazd. Czasami tylko ruszałem ciut później. Na trasie się wyrówna

KATALOG CZĘŚCI
UKŁAD ELEKTRYCZNY
100 Przedmioty
Brak opinii

Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również:

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania