Regulator napięcia skuter 4T
Regulator napięcia skutery 4T 139QMA / 139QMB
Regulator napięcia chiński skuter 4T
Regulator napięcia skuter 4T
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
Regulator napięcia skuter 4T
Regulator napięcia skutery 4T 139QMA / 139QMB
Regulator napięcia chiński skuter 4T
Regulator napięcia skuter 4T

Regulator napięcia skuter 4T

Dostępny
Opis

Najczęściej spotykany w chińskich skuterach 4T regulator napięcia , z gniazdem na 4 piny .

Dane techniczne
Stan:
Nowy
KATALOG CZĘŚCI
UKŁAD ELEKTRYCZNY
W magazynie
100
25,65 zł
Brutto
Regulator napięcia skuter 4T

*Pola wymagane

near_me Koszt wysyłki: od 12 zł
local_shipping Darmowa dostawa od 350 zł
date_range Czas dostawy: 1-3 dni
Więcej informacji

Regulator napięcia skuter 4T

To, że skuter posiada zamontowany akumulator, nie jest objawieniem godnym odkrycia Ameryki. To, że bez niego maszynka nie nadaje się do użytku, również. Wtajemniczeni wiedzą także, skąd ten prąd bierze się w baterii, lecz przecież nie każdy jest alfą i omegą motoryzacyjnej magii. Warto zatem wspomnieć kilka słów o tych cudach, żeby było o czym myśleć, kiedy nasza maszynka stanie gdzieś w szczerym polu, bez najmniejszych oznak życia. Zadajemy więc pytanie: co to jest Regulator napięcia i z czym to się je?

Regulator napięcia skuter 4T, jak działa?

W pojazdach mechanicznych funkcjonuje alternator lub prądnica, których zadaniem jest wytworzenie prądu elektrycznego. Gwoli wyjaśnienia dodam, że świadomie unikam definicji naukowych, aby nie spowodować u czytelników wrażenia, że mają do czynienia z jakimś bełkotem intelektualnym. Tak więc, ad rem. Prąd powinien charakteryzować się stałym poziomem napięcia, co nie jest takie oczywiste, biorąc pod uwagę zmiany obrotów serca. Innymi słowy, regulator napięcia skuter 4T pilnuje, aby akumulator był stale ładowany prądem o odpowiednich parametrach.

Regulator napięcia skuter 4T, nie działa?

Najczęstszym objawem niedomagania regulatora, jest utrzymywanie napięcia tylko przy niskich lub wysokich obrotach silnika. Zmiana ustawienia rolgazu skutkuje stopniowym bądź natychmiastowym spadkiem. Kolejnym sygnałem, że regulator napięcia skuter 4T ma kłopoty, jest widoczny spadek napięcia po włączeniu np. świateł drogowych.

Regulator napięcia skuter 4T, jak sprawdzić?

Do tego celu niezbędny będzie prosty miernik uniwersalny. Po ustawieniu odpowiedniej wartości prądu stałego dokonujemy pomiarów, porównując wyniki ze specyfikacją dostarczoną przez producenta skutera.

Sprawdzamy:

-przepływ prądu ze źródła do regulatora;

-napięcie na wyjściu regulatora.

Pomiarów dokonuje się tylko przy włączonym silniku.

Regulator napięcia skuter 4T, naprawa czy wymiana?

Nie ma najmniejszego sensu bawić się w naprawę regulatora, a wszelkie tego typu zapędy kończą się uszkodzeniem instalacji, a nawet kosztownej baterii. Pozostaje jedynie wymiana, która sama w sobie nie jest specjalnie skomplikowana. Znalezienie nowego nie powinno być trudne, warto zajrzeć na stronę „cylindry.pl”pt. części do skuterów, by znaleźć urządzenie dedykowane do odpowiedniej maszyny.

Jakieś pytania? Od czego są fachowcy? Na „cylindry.pl” udzielą wszystkich informacji, bezpłatnie. Nie ma na co cz

Loading...