Wykorzystujemy pliki cookies oraz inne podobne technologie, aby nasz serwis lepiej spełniał Twoje oczekiwania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie polityki prywatności.

Regulator napięcia skuter 4T
Regulator napięcia skutery 4T 139QMA / 139QMB
Regulator napięcia chiński skuter 4T
Regulator napięcia skuter 4T
Regulator napięcia skuter 4T
Regulator napięcia skutery 4T 139QMA / 139QMB
Regulator napięcia chiński skuter 4T
Regulator napięcia skuter 4T

REGULATOR NAPIĘCIA SKUTER 4T

17,00 zł
Brutto

Najczęściej spotykany w chińskich skuterach 4T regulator napięcia , z gniazdem na 4 piny .

Obserwuj

Musisz być zalogowany

Do darmowej dostawy brakuje 350,00 zł darmowa dostawa obowiązuje od 350,00 zł .
REGULATOR NAPIĘCIA SKUTER 4T

*Pola wymagane

Przewoźnik Cena
Płatność za pobraniem - Paczkomaty InPost
48h - 72h
20,00 zł
Płatność przelewem - Paczkomaty InPost
48h - 72h
13,00 zł

* Przy zakupach ponad 350,00 zł darmowa dostawa!

Regulator napięcia skuter 4T

To, że skuter posiada zamontowany akumulator, nie jest objawieniem godnym odkrycia Ameryki. To, że bez niego maszynka nie nadaje się do użytku, również. Wtajemniczeni wiedzą także, skąd ten prąd bierze się w baterii, lecz przecież nie każdy jest alfą i omegą motoryzacyjnej magii. Warto zatem wspomnieć kilka słów o tych cudach, żeby było o czym myśleć, kiedy nasza maszynka stanie gdzieś w szczerym polu, bez najmniejszych oznak życia. Zadajemy więc pytanie: co to jest Regulator napięcia i z czym to się je?

Regulator napięcia skuter 4T, jak działa?

W pojazdach mechanicznych funkcjonuje alternator lub prądnica, których zadaniem jest wytworzenie prądu elektrycznego. Gwoli wyjaśnienia dodam, że świadomie unikam definicji naukowych, aby nie spowodować u czytelników wrażenia, że mają do czynienia z jakimś bełkotem intelektualnym. Tak więc, ad rem. Prąd powinien charakteryzować się stałym poziomem napięcia, co nie jest takie oczywiste, biorąc pod uwagę zmiany obrotów serca. Innymi słowy, regulator napięcia skuter 4T pilnuje, aby akumulator był stale ładowany prądem o odpowiednich parametrach.

Regulator napięcia skuter 4T, nie działa?

Najczęstszym objawem niedomagania regulatora, jest utrzymywanie napięcia tylko przy niskich lub wysokich obrotach silnika. Zmiana ustawienia rolgazu skutkuje stopniowym bądź natychmiastowym spadkiem. Kolejnym sygnałem, że regulator napięcia skuter 4T ma kłopoty, jest widoczny spadek napięcia po włączeniu np. świateł drogowych.

Regulator napięcia skuter 4T, jak sprawdzić?

Do tego celu niezbędny będzie prosty miernik uniwersalny. Po ustawieniu odpowiedniej wartości prądu stałego dokonujemy pomiarów, porównując wyniki ze specyfikacją dostarczoną przez producenta skutera.

Sprawdzamy:

-przepływ prądu ze źródła do regulatora;

-napięcie na wyjściu regulatora.

Pomiarów dokonuje się tylko przy włączonym silniku.

Regulator napięcia skuter 4T, naprawa czy wymiana?

Nie ma najmniejszego sensu bawić się w naprawę regulatora, a wszelkie tego typu zapędy kończą się uszkodzeniem instalacji, a nawet kosztownej baterii. Pozostaje jedynie wymiana, która sama w sobie nie jest specjalnie skomplikowana. Znalezienie nowego nie powinno być trudne, warto zajrzeć na stronę „cylindry.pl”, by znaleźć urządzenie dedykowane do odpowiedniej maszyny.

Jakieś pytania? Od czego są fachowcy? Na „cylindry.pl” udzielą wszystkich informacji, bezpłatnie. Nie ma na co cz

KATALOG CZĘŚCI
UKŁAD ELEKTRYCZNY
86 Przedmioty
Brak opinii

Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również:

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania