Filtruj według

KATALOG

Keeway TX 50

Bezpiecznik ładowania szklany 15A

Dostępny
0,50 zł

Blaszka do montowania plastików

Dostępny
1,00 zł

Blaszka M6 do montażu plastików

Dostępny
1,00 zł

BLOKADA ZABEZPIECZENIE ZAPIĘCIE NA KLUCZYK

Dostępny
42,00 zł

Blokada zabezpieczenie zapięcie na kluczyk

Dostępny
44,87 zł

cylinder kpl

Dostępny
121,65 zł

CYLINDER KPL GŁOWICA TŁOK LC

Na wyczerpaniu
180,00 zł

CYLINDER TUNINGOWY 70 GŁOWICA

Dostępny
162,22 zł

Filtr paliwa na wężyk 5mm skutery quady motyckle

Dostępny
7,00 zł

Kanister 5L z lejkiem

Dostępny
44,13 zł

Kierunkowskaz + żarówka do chopper cross 50

Dostępny
33,95 zł

Kierunkowskaz carbon do chopper cross

Dostępny
21,00 zł

Keeway TX 50, mały może więcej

Pomysł wydaje się strzałem w dziesiątkę. Wypuszczenie na rynek oprócz stu dwudziestki piątki bliźniaczego Keeway'a TX 50 daje szansę podniesienia popularności obu pojazdów, tym bardziej że większy motocykl robi całkiem dobrą prasę. Jest niezawodny, zwinny i stosunkowo mocny, jak na swoją klasę. Dokładnie tak samo spisuje się mniejszy Keeway TX 50.

Keeway TX 50 – części

Chociaż z tym „mniejszym” to lekka przesada. O tym, że serce dobija zaledwie do pięćdziesiątki, na pierwszy rzut oka świadczą jedynie tablice. Reszta jest „full wypas”.

Koła siedemnastki, profesjonalny wydech, majestatyczny zbiornik i poważne siedzisko. Całość podkreślają robiące wrażenie, ogromne hamulce. Konia z rzędem temu, kto jako laik ogarnie, że nie ma do czynienia z dorosłym enduro. Do tego jeszcze części w przystępnych cenach na „cylindry.pl”, czego chcieć więcej?

Keeway TX 50 – części, opinie

Mimo że serce niewielkie, rwie się do walki! Pięć przełożeń w takiej małej jednostce musi świadczyć o ogromnej dynamice. Jedynka wystarcza na zaledwie 20 km/h. W tej konfiguracji Keeway TX 50 wręcz przeskakuje wertepy, w czym pomagają mu ogromne koła z jeszcze większymi bieżnikami. Zawieszenie ma duży skok umożliwiający wybrnięcie z każdej dziury.

Coś jeszcze?

Co powiecie na chłodnicę z wentylatorem? Jest i takie cudo, dzięki czemu można śmigać w największe upały. Niwelacja wysokiej temperatury silnika następuje automatycznie.

Zresztą, co tu gadać skoro i tak nikt nie uwierzy?! To trzeba dosiąść bestię i nie spaść z siodła. A reszta, to już pikuś.

Loading...