Wykorzystujemy pliki cookies oraz inne podobne technologie, aby nasz serwis lepiej spełniał Twoje oczekiwania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie polityki prywatności.

Wybierz swój pojazd (5091 produktów)

Wybierz typ pojazdu

Wybierz markę

Wybierz model

ZIPP JZV 50 - CZĘŚCI

Katalog części
Przełącznik prawy do Romet Ogar 202 Przełącznik prawy do Romet Ogar 202 2

Przełącznik prawy z dźwignią hamulca 6 przewodów

Romet Ogar 202 - części
W 103-429 PCNMRRC1ZPRAWON000
40,18 zł
Zespolony , prawy przełącznik połączony z dźwignią hamulca i czujnikiem stopu W przełącznik wbudowany - przycisk odpalania i przełącznik świateł.  Inna nazwa oferowanej części to manetka lub zespół przełączników -  6 pinów solo Zespół obejmuje  - włącznik / przycisk rozrusznika  - włącznik / przycisk zmiany świateł  Kolory kabli luźne kable : zielony...
Wyświetla 1-16 of 247 produktów

Zipp JZV-50 motorower 

Fajne jest to, że Chińczycy idą w kierunku motorowerów. Trzeba przyznać, że rynek skuterów jest już mocno nasycony. Patrząc na rozwiązania techniczne poszczególnych modeli, dochodzi się do jedynej możliwej konstatacji, że wszystko pochodzi z jednej fabryki, zmienia się tylko dostawca plastików.

O wiele ciekawiej sprawa wygląda w przypadku wspomnianych motorowerów, chociaż i tutaj, wydaje się, jakby projektantom nie starczało papieru na cały projekt.

Przykładem niech będzie Zipp JZV 50. Niby wszystko jest cacy, design dopracowany, stylistycznie nawet jakby delikatny ukłon w stronę Bayerische Motoren Werke (BMW) i co? Montaż serca woła o pomstę do nieba! Za przednim kołem mamy wielką dziurę! Silniczek jak od kosiarki. W kontekście całości, jak to mówią „ni przypiął, ni przyłatał”.

Zipp JZV 50 – części

O co chodzi? Już tłumaczę. Jednym z elementów jednośladów, rzucających się w oczy jest właśnie silnik. Wystarczy spojrzeć na autorytety w tej dziedzinie, jakimi niewątpliwie są Harley, BMW, Suzuki itp. Ich silniki to dzieła sztuki ociekające chromem, stylistycznie dopasowane do najdrobniejszej szczeliny. A tu? Śliczny model pojazdu i maleństwo w czarnym kolorze. Masakra!

Że się nie da z tym nic zrobić? Że malucha nie powiększysz?

Podstawowa zasada marketingu jest taka, że jeśli nie można się czymś pochwalić, to należy to ukryć! Zresztą, przykłady innych modeli motorowerów świadczą dobitnie o tym, że jednak się da. A i dość wygórowana cena powinna zobowiązywać do myślenia.

Dobrze, że chociaż na „cylindry.pl” wykazują się skutecznością dostarczając części do Zipp JZV 50, w każdym razie można już dzięki nim trochę pokombinować.

Zipp JZV 50 – części, opinie

Abstrahując już od wspomnianego niedopatrzenia, całość prezentuje się wcale dobrze. Tak samo zresztą się spisuje. Niewątpliwą przewagę nad skuterowymi kuzynami Zipp JZV 50 zyskuje dzięki sporym kołom. To żadna tajemnica, że ich wielkość w przypadku jednośladów odgrywa kluczową rolę przy określeniu przydatności sprzętu na różnych nawierzchniach.

Drugą istotną kwestią, jest wyważenie maszyny. W tym przypadku także nie ma powodów do narzekań.

Żeby jeszcze motorower chciał być tańszy… Ale, na to chyba już nie mamy wpływu.

Katalog części

Bestsellery

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania